Půjde o crossover, tedy jakýsi terénně-neterénní vůz, určený především do městského provozu. Automobil bude pravděpodobně dost identický s konceptem CS a následně s čínskou sériovou verzí. Ta byla představena v roce 2015 na autosalonu v Šanghaji a firma v auto věří opravdu hodně. Vždyť i zaplatila seriálového Sherlocka Holmese Benedicta Cumberbatche, aby se stal tváří jejich reklamních spotů.
O tom, co bude mít evropská verze pod kapotou, zatím nevíme nic. A tak připomeneme, co má čínská verze. V nabídce jsou dva agregáty – oba čtyřválce. Základní je přeplňovaná patnáctistovka s výkonem 124 kW a točivým momentem 250 Nm. Silnější je také přeplňovaný čtyřválec ovšem s objemem dva litry a výkonem 162 kW a točivým momentem 350 Nm.
Oba motory pak pracují s dvouspojkovými převodovkami. Menší motor má sedmistupňovou a dvoulitr šestistupňovou převodovku. Standardem je pohon přední nápravy, na přání lze auto vybavit i jako 4x4.
Kam zmizelo MG?
Kdysi známá značka MG zkrachovala. Na britských ostrovech postupně stoupaly náklady na výrobu a distribuci, ale snižovaly se prodeje, až to firma nedokázala ustát a zamířila do konkurzu. Celou ji koupil čínský gigant Nanjing Automobile Group, který okamžitě po nákupu přestěhoval veškeré výrobní technologie do Číny a začal zde vyrábět sportovní kupé MG TF, ale pouze pro čínský a po několika letech i thajský a malajský trh. Postupně začala firma vytvářet nové a nové vlastní modely.




Anglická značka MG, která zanikla v roce 2005, se opět vrátí. Čínský majitel oznámil, že v květnu představí na londýnském autosalonu evropský model MG GS.
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
sito italiano rolex replica
replica orologi omega
repliche d'autore orologi
orologi di lusso prodotti in svizzera
rolex oyster donna